poniedziałek, 22 lipca 2013

Mędrzec Viswamitra: Nowe spojrzenie




Sri Vasantha Sai

Prawa autorskie 2013 r. Sri Vasantha Sai Books and Publication Trust




Rozdział 1

POKUTA VISWAMITRY

8 lipiec 2013 r. Medytacja poranna

Vasantha: Swami, nie jestem w stanie nawet napisać wiersza. Dlaczego?

Swami: Cokolwiek widzisz, robisz z tego pieśni. Cokolwiek słyszysz, zaczynasz o tym śpiewać. Jest to twoja osobista radość. Teraz piszesz artykuły o świadomości, aby obudzić świat. Z tego powodu pisujesz na ważne tematy, zatem wiersze nie pojawiają się.

Vasantha: Kiedy przybędziesz? Pokaż mi ścieżkę albo powiedz coś.

Swami: Chodź, pójdźmy do Swargi.

(Przybywa Viswamitra...)

Swami: Swami, powiesz coś o tym, co widziałeś?

Viswamitra: Kiedyś, gdy szedłem, podszedł rybak i pokłonił mi się, pytając: „Proszę, obdarz mnie mądrością.” Pobłogosławiłem go. Następnie poszedłem jeszcze trochę dalej. Podeszła dziewczyna. Ona również się pokłoniła i poprosiła: „Mahariszi, proszę, obdarz mnie mądrością.” Pobłogosławiłem ją. Znowu poszedłem dalej. Podeszło dziecko, które niosło lalkę Kryszna. Dziewczynka pokłoniła mi się i poprosiła: „Swami, chcę poślubić Krysznę.” Zdziwiłem się: „Rybak, który nie potrafił pisać ani czytać, poprosił o mądrość, dziewczyna też poprosiła o mądrość, a mała dziewczynka poprosiła o zaślubiny. Kontemplowałem. Okiem mądrości uświadomiłem sobie, że tym dzieckiem jest Szakthi Boga.”


(Viswamitra następnie pokłonił się Swamiemu i znikł.)


Swami: Słyszałaś, co on powiedział?

Vasantha: Swami, kiedy go widziałam?

Swami: Może w snach.

Koniec medytacji

Teraz przyjrzyjmy się temu. Dlaczego Swami mówi o tym, że Viswamitra spotkał trzy osoby? Najpierw zobaczył rybaka. Rybak, nie umiejący pisać ani czytać, poprosił o mądrość. Viswamitra dziwi się temu. Rybak otrzymał mądrość wskutek błogosławieństwa mędrca. Znowu gdy szedł, podeszła do niego dziewczyna, pokłoniła się i poprosiła o mądrość. Był on bardzo szczęśliwy i pobłogosławił dziewczynę. Nawet starsze osoby nigdy nie proszą o mądrość. Gdy widzą risziego albo świętego, proszą: „Mój syn musi się ożenić” albo „Daj dziecko mojej córce.” W taki sposób proszą o łaski. To, że dziewczyna poprosiła o mądrość, zdziwiło go. Następnie pięcioletnia dziewczynka, trzymająca lalkę Kryszna, kłania się risziemu i prosi o błogosławieństwo. Mówi: „Chcę poślubić Krysznę.” Dlaczego to dziecko pragnęło zaślubin? Zastanawiał się on w ten sposób. Zazwyczaj dzieci proszą o coś do zabawy – o lalki lub zabawki. One nie wiedzą o mądrości ani o ślubie. Poprzez oko mądrości dowiedział się o Szakthi Boga.

8 lipiec 2013 r. Medytacja wieczorna

Vasantha: Swami, dlaczego Viswamitra mówił w ten sposób?

Swami: On zawsze obdarzał nas szczególną miłością. Jest on przyjacielem Kosmosu. Poświęcił życie Mantrze Gayatri. Ty jesteś Vishwa Matha. On przyczynił się do zaślubin Ramy. Podobnie on pomógł nam w naszych zaślubinach.

Koniec medytacji

Teraz spójrzmy na to. Swami powiedział: „Viswamitra obdarza nas szczególną miłością. Poświęcił życie dla dobra świata, przynosząc ludzkości Mantrę Gayatri. Dlatego stał się on Viswamitrą.

Pragnę, aby cały świat urodził się mnie. Staję się Vishwa Matha. Wcześniej Viswamitra odegrał istotną rolę w doprowadzeniu do zaślubin Pana Ramy. Rama udał się, aby ochraniać yagnię, którą odprawiał Viswamitra. Następnie Viswamitra zabrał Go do Mithili. Początkowo Rama odmówił, tłumacząc: „Ojciec pozwolił mi przybyć do ciebie, jak wobec tego mogę udać się do Mithili?” Viswamitra powiedział: „Musisz być posłuszny wobec tego, co mówię i tego, gdzie się udaję, jest to twój obowiązek.” Następnie zabrał Go do Mithili, gdzie sprawił, że Rama złamał łuk Sziwy.

Po czym rozpoczęły się przygotowania do zaślubin Ramy i Sity. Viswamitra przywiódł Szakthi i Awatara dla zadania awatarycznego. W taki sam sposób wiedział, gdy byłam małą, pięcioletnią dziewczynką, że jestem Szakthi Boga. Stąd też dał on swe błogosławieństwo dla zaślubin. Miał on ogromne pragnienie, aby zadanie awataryczne zakończyło się zwycięstwem i obdarzyło świat pomyślnością. Miał on wielkie zainteresowanie i zapał. Swami napisał Kausika na dużym kawałku kartki. Pomyśleliśmy, że prosi On nas, abyśmy zobaczyli Nadi (Liście Palmowe – tłum.). Dopiero teraz mówi On to wszystko.

9 lipiec 2013 r. Medytacja poranna

Vasantha: Swami, powiedziałeś, aby nie myśleć o przeszłości ani przyszłości. Aby tylko myśleć o teraźniejszości. Wcześniej bardzo wiele radości doświadczyłam. W przyszłości będę żyć z Tobą.

Swami: Przedtem również cierpiałaś z powodu karmy świata.

Vasantha: Jeśli nawet cierpiałam, byłeś tu. W przyszłości będę żyć z Tobą. Ale teraz nie ma Ciebie tu, zatem cierpię.

Swami: Poczynając od pierwszej książki, zawsze byłam pokonywany przez Ciebie.

Vasantha: Swami, powiedz teraz coś o Viswamitrze.

Swami: Powiedział, że da tobie całą moc swojej pokuty. Gdy byłaś dzieckiem, pobłogosławił ciebie w związku z zaślubinami.

Vasantha: Swami, on stworzył oddzielne niebo dla Trishanku. Tak ogromną moc miał, prawda Swami?

Swami: Podobnie jak ty, on wykorzystał swoją moc dla dobra innych.

Vasantha: Swami, dlaczego dałeś kartkę? Czy dlatego, aby napisać o Viswamitrze? Kiedy zapytałam, czy było to po to, aby zobaczyć Nadi, powiedziałeś, że tak.

Swami: Chwileczkę, chwileczkę, mówię ci i proszę, abyś napisała o nim.

Vasantha: Wskutek mocy Viswamitry moja głowa zostanie wyleczona. Przedtem powiedziałam, że nie chcę. Teraz nie mogę tego znieść. Całe moje ciało jest pełne czarnych plam.

Swami: Nic nie będzie miało na ciebie wpływu; mogą być lekarstwa. Kiedy jednak mija data ważności, lekarstwo nie działa. Traci swoją moc. W taki sam sposób nic nie będzie miało wpływu na ciebie. Viswamitra jest jak twój ojciec. Usunął on ból dziecka. W tamtym czasie jego ciało płonęło jak ogień. Teraz on da lekarstwo na twoje ciało agni.

Vasantha: Swami, jestem bardzo szczęśliwa. Teraz napiszę.

Swami: Pisz. Dobrze wyjdzie. On związany jest z naszym życiem. Kiedy Szakthi powiedziała, on zapalił lampę, używając swego ciała jako knota. Stąd też jego ciało paliło się jak ogień. W taki sam sposób ty sprawujesz pokutę, aby mnie osiągnąć.

Koniec medytacji

Teraz przyjrzyjmy się temu. Wcześniej pytałam, czy powinniśmy zobaczyć Nadi Viswamitry. Swami powiedział, że tak. Nie napisałam o tym. Trzykrotnie próbowaliśmy pojechać, aby zobaczyć Nadi Viswamitry, ale nie mogliśmy tego zrobić. Dopiero potem Swami poprosił mnie, abym napisała o nim. Wcześniej napisałam o nim w książce „Podróż z Sai”. W książce tej Viswamitra powiedział mi, że może mnie wyleczyć. Jednak odmówiłam. Nie chcę być wyleczona wskutek mocy jego pokuty. Ponieważ nie jestem w stanie wytrzymać dłużej cierpienia, proszę go, aby mnie wyleczył.

Dlatego Swami pokazał, że mędrzec pobłogosławił mnie w dzieciństwie i powiedział, że jest on jak mój ojciec. „On ciebie wyleczy.” Zapytałam: „Dlaczego ma mnie leczyć, Swami, Ty sam powinieneś mnie leczyć.” Ale Swami powiedział, że Bóg jest w stanie Świadka. „On wpływa na karmę zatem Viswamitra wyleczy ciebie.” Moje ciało, głowa pełna jest plam. Porównał On to do wygaśnięcia daty ważności butelki lekarstwa. Po upływie określonego czasu, lekarstwo w butelce nie będzie skuteczne. Traci ono swoją moc, powiedział więc On, że nic nie będzie miało wpływu na mnie.

11 lipiec 2013 r. Medytacja poranna

Vasantha: Swami, czy Viswamitra wyleczy mnie?

Swami: Chodź, pójdźmy do nieba.

(Udajemy się do Nieba i przybywa Viswamitra...)

Swami: Viswamitra, co zrobisz?

Viswamitra: Swami, w tamtym czasie matka uratowała mnie. Teraz wskutek mocy mojej pokuty wyleczę ją. Zrezygnuję z całej mocy swojej pokuty.

Swami: Tego nie można zrobić całą mocą twojej pokuty. Możesz stwarzać niebo, ale jest to karma świata. Z tego powodu oboje musimy cierpieć.

Viswamitra: Swami, proszę daj mi jeden udział.

Swami: Wskutek swojej pokuty zawołałeś agni tamtego dnia. W ten sam sposób, ty zabierzesz agni z jej głowy i ciała. Następnie pojedziesz do Haridwaru, pod wodę i będziesz sprawować pokutę.

Vasantha: Co to jest, Swami? Viswamitra dzieli z nami cierpienie.

Swami: Tak, on dzieli z nami cierpienie.

Koniec medytacji

Teraz spójrzmy na to. Viswamitra powiedział, że da całą moc swojej pokuty, ale Swami oznajmił, że to nie wyleczy cierpienia spowodowanego karmą świata. Pokuta Viswamitry stwarza oddzielne niebo. Jednakże nie jest możliwe (leczenie z karmy świata – tłum.). Purnam zstępuje jako Awatar. On przyjmuje wszystko na Swoje ciało i cierpi. Jako Jego Szakthi, wzięłam wszystko na swoje ciało i cierpię. Viswamitra pragnie dzielić to cierpienie. Wziął on zatem całą karmę z mego ciała, siedzi pod Gangesem i będzie sprawować pokutę.


Rozdział 2

VISWAGAYATRI


Viswamitra śpiewał Mantrę Gayatri. Wskutek czci tej mantry dał on formę Gayatri. Zawarł mantrę w formie, która nazywa się Gayatri. On dał formę mantrze. Moje oddawanie czci Gayatri nie jest zawarte w jednej formie. Swami pokazał, jak oddawanie czci przeze mnie mantrze Trikala, mianowicie Gayatri, Savitri i Saraswathi stwarza Nową Yugę i przynosi Nowe Stworzenie.

Oddawanie czci kosmicznej formie Gayatri pokazane zostało w moim życiu. Moja Vishwa Gayatri jest owocem tego oddawania czci. Tu Vishwa Gayatri wykonuje kaamadahanę, spalając żądzę u wszystkich. Savithri oczyszcza każde małżeństwo, a bogini Saraswathi uświęca narodziny dzieci na świecie. Zatem Gayatri nie jest zawarta w jednej formie. Jest ona formą Vishwa Gayatri. Tu tylko uczucia są ważne. Oddawanie przeze mnie czci Gayatri o różnej porze dnia oczyszcza z żądzy, oczyszcza małżeństwo i uświęca narodziny dziecka. To uczucie bhava oraz oddawanie czci Gayatri trzy razy dziennie dokonuje transformacji całego Uniwersum. Rano zaczynam o godzinie 4.00 i recytuję mantrę 108 razy. Recytowałam Mantrę Gayatri, modląc się (do Gayatrri – tłum.), aby połączyła mnie ze Swamim. W południe recytowałam Mantrę Gayatri 108 razy, modląc się do Matha Savithri, aby połączyła mnie ze Swamim. Po południu o godzinie 16.00 znowu recytowałam Mantrę Gayatri, uświęcająca wszystkie małżeństwa. Dewi Gayatri wypaliła żądzę, pragnienia. Dewi Savithri uświęciła małżeństwa, a Dewi Saraswathi daje mądrość dzieciom. Viswamitra był wielkim królem, jednak zapragnął stać się riszim. Sprawował surową pokutę.

2 wrzesień 2010 r. Medytacja

Vasantha: Swami, co napisać?

Swami: Dla dobra świata poświęciłaś siebie w ogniu. Dlatego znana jesteś jako Viswamatha. Viswamitra ofiarował siebie dla dobra świata i znany jest jako Viswamitra. Podobnie człowiek musi się poświęcić dla dobra świata. Viswamitra sprawował pokutę, poświęcając życie Mantrze Gayatri.

Koniec medytacji

Dla wyzwolenia świata byłam bliska tego, aby ofiarować siebie i rzucić się w Agni, jednak powstrzymali mnie. Dla dobra świata człowiek musi się poświęcić do tego stopnia, aby otrzymać imię Viswamatha lub Viswamitra.

Gayatri                   Savithri                                 Sarasvathi
1. Stworzenie ukazuje się na     Małżeństwa zawierane są                Rodzą się dzieci żądzy

                  bazie żądzy                na bazie żądzy i ignorancji

To zdarzyło się we wszystkich trzech yugach

2. Teraz jest Stworzenie Boga

Gayatri spala żądzę                   Małżeństwa oparte są na                       Rodzą się
                                                  Sathyi i Premie. Sathya wchodzi         'dzieci mądrości'
                                               we wszystkich mężczyzn a Prema
                                                wchodzi we wszystkie kobiety

Jest to Sathya Yuga. Urodziła się z Adi Mulam i Mula Prakrithi

Teraz przyjrzyjmy się Viswamitrze. Był on królem, ale pragnął stać się mędrcem. Sprawował surową pokutę, śpiewając imiona Pana Sziwy. Siedział w jednym miejscu przez długi czas. W tym czasie jego ciało było ranione przez kolczaste krzewy, rosnące wokół niego. Krew, która płynęła, spadała na boskie stopy Pana Sziwy w Kailash. Zobaczyła to bogini Parvathi i zapytała. Sziwa odpowiedział: „Viswamitra sprawuje pokutę, aby stać się Brahma Riszi, jednak jego umysł jeszcze nie dojrzał. Szakthi, ucieleśnienie miłosierdzia, współczuła i poszła go zobaczyć. Parvathi wówczas powiedziała: „W Świątyni Ekambareswar jest lampa z pięcioma twarzami. Do tej pory nikt jej nie zapalił. Pójdź i zapal ją. Tylko matka może przyjść i usłyszeć płacz swego dziecka. Dlatego pobiegłam do niego. Viswamitra zrobił to, co mu powiedziano.

Po przybyciu on zauważył, że lampa była bardzo wysoko i ochraniało ją pięciu żołnierzy Sziwy. Pilnowali oni lampy, nie pozwalając, by ktokolwiek ją zapalił. Każdy z żołnierzy miał długi kij. Wykorzystując moc swojej pokuty, Viswamitra usiadł na lampie. W tym momencie żołnierze Sziwy zniknęli. Ponieważ nie było knota ani oliwy, Viswamitra modlił się do Agni Dewy. Następnie Agni Dewa przybył, a on powiedział spal moje ciało i zapal lampę o pięciu twarzach. Agni Dewa zrobił to, co mu powiedziano i ciało Viswamitry spłonęło. Pan Sziwa i Bogini Parvathi pośpieszyli ku niemu. Sziwa zawołał: „Viswamitra, wstań i podejdź.” Viswamitra powrócił do życia. Całe jego ciało było spalone. Następnie podszedł on i pokłonił się im, śpiewając Mantrę Gayatri. Pan Sziwa powiedział: „Nie zapaliłeś lampy mocą pokuty. Zamiast tego poświęciłeś swoje życie. Od dziś będziesz znany jako Brahma Riszi. Rzekłszy to, Sziwa i Parvathi zniknęli.

3 luty 2007 r. Medytacja poranna

Vasantha: Swami, pisałam o Gayatri. Viswamitra spalił się na lampie o pięciu twarzach, poświęcając siebie.

Swami: Ty wykonałaś Panchaagni Tapas. To jest to samo. Dla wyzwolenia świata przemieniłaś swoje ciało w jyothi. Porównaj Viswamitrę do siebie i napisz.

Vasantha: Teraz rozumiem, Swami. Teraz rozumiem, co napisałeś na sari. Teraz rozumiem znaczenie shaheed.

Swami: Jest to prawidłowe. Poświęciłaś wszystko dla dobra świata.

Koniec medytacji

Wykonałam Panchaagni Tapas przy dwóch okazjach. Swami powiedział mi, abym wycięła Jego formę, ale nie byłam w stanie tego zrobić. W tym celu wykonałam Panchaagni Tapas. Siedziałam pośrodku czterech yagna kund w palącym słońcu. Swami powiedział mi, abym porównała to z zapalaniem lampy o pięciu twarzach przez Viswamitrę. Swami istnieje nie tylko w obecnej formie, lecz całe stworzenie jest Jego formą. Wykonałam Panchaagni, aby urzeczywistnić tę prawdę. Jest to pierwsza pokuta, którą sprawowałam na rzecz wyzwolenia świata. Kiedy wykonywałam Panchaagni Tapas po raz drugi, Swami powiedział, że w Kasi nad Gangesem bogini Parvathi zabiera odchodzące dusze do Pana Sziwy. Następnie On szepcze im do ucha mantrę, obdarzając wyzwoleniem. „Jednakże teraz dzięki tobie człowiek osiąga Mukthi przed śmiercią, będąc jeszcze w ciele. Ty przyprowadzasz do Mnie wszystkie jeevas, które są na ścieżce Mukthi. Dlatego jesteś 'Współczesną Parvathi'. Poświęciłam wszystko dla Boga, dla wyzwolenia świata i przemieniłam swoje ciało w jyothi. Jest to dhyo yo nah prachodhayat. Intelekt w nas jest światłem całego Kosmosu. Powinniśmy podsycać to światło sprawiając, że będzie bardziej jaśniało.

Musi to robić każda osoba. Musimy zapalić światło lampy mądrości i usunąć ciemność ignorancji. Jest to Sathya Yuga. Dla tej sadhany przemieniłam swoje ciało w jyothi; jest to Sathya Yuga. W dniu 15. lutego 2007 r. pojechaliśmy do Puttaparthi na obchody Shivarathri. W tym czasie aszramici kupili sari dla mnie. Położyłam sari na padukach Swamiego dla błogosławieństwa. Na sari Swami napisał shaheed w języku hindi. Shaheed oznacza tego, kto ponosi śmierć odważnie, poświęcając siebie dla dobra kraju lub obranego przez siebie celu. Dlaczego Swami napisał w ten sposób? Nie mogłam zrozumieć. Dopiero gdy zaczęłam pisać, zrozumiałam. Dlatego Swami napisał to z okazji Shivarathri. Sarvatho znaczy Atma, Prawda w nas. Jest to świadomość, która przebywa w głębinach naszego umysłu. Jest to duchowe słońce. Kiedy sadhaka całkowicie podporządkowuje się, stale wzrasta jego świadomość. Rozprzestrzenia się ona w całym stworzeniu.

Bhoo loka – Karma i działanie, które wykonujemy, powinno
być oparte na dharmie. Czyny wykonywane są ciałem.

Bhuvar loka – Stosowanie w praktyce wyższych myśli.

Suvah loka – Kierujemy wszystkie nasze myśli ku Bogu,
wówczas uzyskujemy stan błogości.

Swami dał wydrukowany list.


Och, Sai, czyniący cuda. Pełna szacunku modlitwa do Ciebie.”

Tak się list zaczynał. List ten napisał Mędrzec Viswamitra. Mówi on, że jego umysł musi zawsze myśleć o Nim. Jego usta zawsze śpiewają Jego imiona. Dlaczego nazwał on Go - „Och Sai, czyniący cuda”? On widział cuda, które robiła Nandini (radosny; w hinduskiej mitologii oznacza krowę, która spełnia życzenia; również inna nazwa Ganges lub bogini Durga – tłum.) w Aszramie Vashisty. Nandini obdarzyła Vashistę i jego wojsko obfitą ucztą. Gdy Viswamitra ujrzał Nandini, chciał zabrać ją ze sobą. Jednak Vashista odmówił. Viswamitra ze swoim wojskiem usiłował porwać Nandini. Ale z Nandini zaczęli wyłaniać się żołnierze i rozpoczęli walczyć z żołnierzami Viswamitry. Następnie z laski Vashisty wyłonił się ogień. Gdy Viswamitra to zobaczył, zaczął sprawować pokutę, aby stać się riszim. Wszystkie cuda dzieją się wskutek mocy człowieka. Viswamitra uświadomił to sobie. Potem wskutek mocy jego pokuty świat otrzymał Mantrę Gayatri. Viswamitra był nawet w stanie stworzyć nowe Niebo. Modli się, aby zawsze myśleć o Swamim i recytować Jego imię.

Ludzie myślą, że Swami jest tym, który czyni cuda, zatem Viswamitra nazwał Go „Sai, czyniący cuda”. Viswamitra pokazuje mentalność człowieka. Kiedy mówimy o tym najpotężniejszym Awatarze, ludzie czują, że jest On tym, który czyni cuda. Ale On nie przybył tu, aby czynić cuda takie, jak materializowanie vibuthi i kumkum, ale po to, aby ochraniać wszystkich przed niebezpieczeństwem. Ktokolwiek i gdziekolwiek na świecie woła, Swami wyrusza, aby dopomóc. Jest to jednak zaledwie kropla w Jego Oceanie Współczucia. Wyzwolenie świata jest zaledwie kroplą. Dokonanie transformacji Kali Yugi jest tylko kroplą. Jednak ludzie myślą, że jest On tym, który czyni cuda. Niepokojąc się tym Viswamitra również nazywa Go tym, który czyni cuda.

On nie jest tym, który czyni cuda, jest On tym, który stwarza Awatarów. On stwarza Awatarów. On przemienia każdego człowieka w Boga. On dokonuje transformacji każdej jeevy (czyt. dżiwy, duszy indywidualnej – tłum.) na świecie sprawiając, że staje się Sziwą. Kontemplujcie nad Jego chwałą. Uzyskajcie świadomość w obecnym czasie. Nawet wielcy riszi nie są w stanie dojrzeć Jego chwały. Skąd wobec tego mogą wiedzieć o tym zwykli ludzie? W moim domu ukazało się vibuthi. W twoim domu ukazuje się kumkum, ale jaki jest pożytek? Dokonaj własnej transformacji. To jest największy cud. Jeżeli pojawia się vibuthi i kumkum, zastanów się: „na ile jestem godzien?” Myśląc w ten sposób, dokonujesz własnej transformacji.

W Nadi Kausika riszi mówią, że moje Prema jest wyjątkowa. Zapytałam o to Swamiego. Następnie Swami posłał Garudę, aby przyniósł Kausikę. Gdy przybył Kausika, Swami zapytał, czym jest wyjątkowa Prema.

Kausika: Bhagavanie, ujrzałem punkt z odległości. Jeżeli jestem w błędzie, proszę wybacz mi. Nie jestem w stanie wyjaśnić. Ty jesteś podstawą, adhar Premy.

Swami: Och, Kausika, ty jesteś przyjacielem Kosmosu, w przeciwnym razie nie byłbyś w stanie dojrzeć tego punktu. Ten punkt i Brahma są tym samym. Nie jesteś w stanie wyjaśnić.

Koniec medytacji

Swami widzi mnie i mówi: „Och, mój skarbie Premy, Ja jestem podstawą twojej Premy. Adhar, Adhyea, Awatar, Achar, Ja jestem wszystkim. Ja, który w rzeczywistości jestem fundamentem Premy, powinienem wziąć tysiące narodzin, aby wiedzieć. Zrobimy jedną rzecz: daj wszelką swoją Premę Mnie, w weź do siebie Moją Sathyę. Ja przybędę jako Prema Sai. Ja doświadczę poprzez twoją Premę. Dopiero wtedy będę mógł wyjaśnić. Rozprzestrzeniam się w całym Uniwersum jako Prema. Wchodzę w każdego i doświadczam. Kausika mówi prawidłowo, jest to Prema wyjątkowa. Nie możemy podać imienia. Ta Prema nie ma początku ani końca.”

Pytasz:
Czym jest wyjątkowość Premy twojej?
Jest to Prema ponad opisem
Gdyby ktoś usiłował opisać
Nie byłby w stanie poznać
Gdyby zechciał poznać,
Nie byłby w stanie opisać.

Gdybyś nazwał ją Prema jyothi
Byłaby ona formą.
Gdybyś nazwał ją Premą Oceanem,
Istniałby brzeg.
Gdybyś nazwał ją Premą Przestrzenią,
Istniałoby imię.
Jak ją opisać?
Co ujrzał Mędrzec Kausika?
Co on pojął?
Jak on nazwał ją?
Garuda! Ty przynieś Kausikę
(Garuda przynosi Kausikę/Viswamitrę...)

Kausika! Czym jest wyjątkowość jej Premy?
Kausika powiada:
Panie, z odległości ujrzałem mały punkt.”
Proszę wybacz mi, o Panie,
Jeżeli mylę się,
Nie jestem w stanie opisać słowami.
Dlatego powiedziałem, że wyjątkowa jest.
Tyś jest Adhar, podstawą Premy.”

Swami powiada:
Gdybyś nie był przyjacielem wszystkich, Viswamitra,
Nawet tego punktu byś nie dojrzał.
A skoro jesteś Viswamitrą, ujrzałeś punkt.
Punkt i Brama tym samym są,
Nikt nie jest w stanie opisać.
Powiedz światu o punkcie, który ujrzałeś...”

Swami potem mówi mnie:

Mój skarbie Premy,
Czy widziałaś?
Jam jest Adhar Premy twej.
Wszystko Premą jest.
Jam jest Adhar,
Powinienem narodzić się tysiąc razy, aby wiedzieć?
Możemy uczynić jedną rzecz
Daj swoją Premę Mnie
Weź Moją Sathyę
Przybędę jako Prema Sai
I doświadczę Premy twej
Dopiero mogę wyjaśnić.
Rozprzestrzenię się w całym Uniwersum jako Prema
Wejdę w każdego i we wszystko, aby doświadczyć
Wtenczas powiem, co to jest.
Kausika powiedział prawidłowo: 'Wyjątkowa'
Jest to Prema wyjątkowa, której nazwać się nie da
Jest to Prema bez głowy i palca u nogi
Jest to Prema bez początku i końca.”


^^^

Mimo iż Viswamitra jest przyjacielem Uniwersum, był on w stanie dojrzeć moją Premę jak odległy punkt. To powiedział Swami. W przeciwnym razie nie byłoby szansy, aby się dowiedzieć. Moja Prema jest wyjątkowa. Napisałam o tym w książce „Brilliance of a Million Suns.” („Światłość miliona Słońc” - tłum.). Swami powiada, że aby mógł On dojrzeć moją Premę, musi narodzić się tysiąc razy. Jeżeli tak jest, kto jest w stanie dokonać pomiaru mojej Premy?

Dlatego Swami opuścił Swoje ciało. Następnie przybył w formie uczuć wskutek mojej Premy i przebywał tu. Tu przyjął On formę fizyczną i udał się do Haridwar oraz Szimli. Potem przybył do Puttaparthi w ciele niewidzialnym. Następnie On przybył tu ponownie. Jest tak, ponieważ daję Mu swoją Premę. Swami rozprzestrzenia się w całym Uniwersum jako Prema. On wchodzi w każdego i we wszystko w stworzeniu i doświadcza mojej Prenmy. Dopiero wtedy będzie On mógł powiedzieć o mojej Premie. Tylko dlatego zstąpił ten najpotężniejszy Awatar. Swami zabierze wszystkich ku Prawdzie i Mukthi. Karma świata jest w moim ciele jak ogień.

Ponieważ Viswamitra również nie może tego znieść, Swami poprosił go, aby pokutował pod wodami Gangesu. Nie wiem, jak to się dzieje, że on siedzi pod płynącą Ganges i sprawuje pokutę. W 2010 r. Viswamitra chciał dać mi moc swojej pokuty, ale odmówiłam. Powiedziałam, że nie chcę, aby on mnie wyleczył. Swami wie, że jestem nieugięta w tej kwestii, dlatego powiedział, że Viswamitra ujrzał mnie jako pięcioletnią dziewczynkę. Powiedział On teraz, że ponieważ jest on jak mój ojciec, pomoże mi i usunie cierpienie. On dzieli się cierpieniem Swamiego i moim.

11 lipiec 2013 r. Medytacja w południe

Vasantha: Dałam Vaishnavi sari, o którym mówiłeś.

Swami: Dobrze, miej na sobie dowolne sari z jedwabiu z Kanchipuram na Guru Purnima.

Vasantha: Swami, wszystko co powiedziałeś o Viswamitrze, brzmi jak opowieść.

Swami: Wszystko jest prawdą. On pokutuje dla ciebie. Jest on Moim ukochanym przyjacielem.

Koniec medytacji

Teraz przyjrzyjmy się temu. Swami poprosił mnie, abym ubrała sari, które zostało położone w świątyni Ekambareswar dla błogosławieństwa. W tej świątyni Viswamitra zapalił wielką lampę. Przed kilkoma dniami do Aszramu przyjechała dziewczyna z Chin z sari, które kupiła w Kanchipuram. Potem położyła sari w świątyni Ekambareswarar Kamachi i przywiozła je tu. Sari kosztowało 10 000 rupii. Nie ubrałam go. Nigdy nie noszę drogich sari. Potem dałam to sari Vaishnavi na jej ślub. Zapomniałam o tym wszystkim i szukaliśmy tego sari tutaj. To w świątyni w Ekambareswarar Viswamitra wspiął się na dużą lampę i zapalił swoje ciało jak knot. Swami poprosił mnie, abym ubrała wspomniane sari w dniu Guru Purnima. Sari, które przyszło do mnie przed sześcioma laty, nie ma już tutaj. W tym roku Sandeep z Bangalore dał mi jedwabne sari, które również jest z Kanchipuram. Ono jest również bardzo drogie. Gdy zajrzeliśmy do pudełka, zobaczyliśmy, że Swami napisał:

C M YK – potem był kształt krzyża.

C* było niebieskie, M pomarańczowe, Y żółte, a K czarne. Kiedy zapytałam Swamiego o to, powiedział On: „C oznacza Stworzenie, M Mukthi, Y lata, a K oznacza 1 000. Będzie zatem Stworzenie Mukthi na tysiąc lat.”
(* Creation – stworzenie, Years – lata – tłum.)

Gdy Viswamitra ujrzał lampę w świątyni, było tam pięciu żołnierzy, trzymających się pięciu knotów. Ustawili się jako ochrona wokół lampy, aby nikt nie mógł jej zapalić. Następnie wskutek mocy swojej pokuty Viswamitra usadowił się na górze lampy, a oni uciekli. Aby zapalić lampę, Viswamitra ofiarował swoje ciało i życie jako knot. W taki sam sposób Kali jest zanieczyszczona przez zło, nie ma doskonałości. Przybyłam tu, aby wszystkich obdarzyć Mukthi. Muszę usunąć wszelkie przeszkody, które to uniemożliwiają. Zatem wykonałam Panchaagni Tapas na tarasie domu Kodhai, Usiadłam otoczona przez cztery yagna kund. Usiadłam pośrodku, przy piątym ogniu. Następnie cztery osoby karmiły samithis cztery ognie. Wszystko działo się na palącym słońcu. Wykonaliśmy Panchaagni Tapas po raz drugi w Vadakkampatti. Tam pięć yagna kund zapalono na dachu Sai Geethalayam (sala medytacyjna – tłum.), a na górze było gorące słońce.

Riszi oddał swoje życie dla dobra świata i aby dać formę Gayatri. Jest ona boginią, która obdarza mądrością. W taki sam sposób ja usuwam ciemność ignorancji ze świata poprzez Panchaagni Tapas, który wykonywałam. Wskutek tego spaliłam swoje ciało , wzięłam na siebie karmę świata i cierpię. W świątyni Ekambareswarar Viswamitra zapalił lampę o pięciu twarzach. Ja wykonałam Panchaagni Tapas. Jedno i drugie są sobie równe. Napisałam o tym w tym rozdziale i powiedziałam o tym, jak wszyscy riszi dali 10% mocy swojej pokuty. Jako dowód na to Swami pokazał na sari riszich, którzy siedzą razem na konferencji. Ponieważ karmy świata wciąż nie można wyczerpać, przybywa Viswamitra i dzieli nasz ból.


Rozdział 3

JEDNODNIOWA POKUTA

11 lipiec 2013 r. Medytacja wieczorna


Vasantha: Swami, mój Prabhu, jak Viswamitra sprawuje pokutę pod wodą?

Swami: Chodź, pójdźmy zobaczyć.

Swami i ja udajemy się do spokojnego miejsca w Haridwar.
Widzimy tam Viswamitrę medytującego pod wodą. Gdy
docieramy do niego, on wychodzi. Swami mówi: 'Jak się\
miewasz Viswamitra?' Viswamitra odpowiada: 'Czuję się
świetnie. Wszystko dzięki Twoim błogosławieństwom.
Nie martw się.' Swami i ja wracamy.

Swami: Miejsce to jest bardzo wąskie. Żaden człowiek tu nie chodzi,
zatem może on pokutować spokojnie. Również Ganges nie płynie tu z siłą. Jest to dobre miejsce dla niego.

Vasantha: Rozumiem, Swami; jest to bardzo dobre i spokojne miejsce. Swami, dziś zobaczą Nadi. Nadi musi powiedzieć, kiedy przybędziesz. Czym są liczby, które dałeś: POX6608?

Swami: Dobrze. Zobaczą Nadi. Wyjdzie to dobrze. Oznacza to, że Prema jest Purnam, wszyscy są naszymi kserokopiami, wskutek naszych 6. shad gun wszystko staje się Purnam, jest to Vasanthamayam Vaikunta.

Vasantha: Rozumiem Swami, napiszę.

Koniec medytacji

Przyjrzyjmy się temu. Ponieważ zastanawiałam się, jak Viswamitra sprawuje pokutę pod wodą, Swami zabrał mnie do miejsca, gdzie on jest. Jest to wąskie miejsce w pobliżu Haridwar, gdzie nikt nie chodzi. Viswamitra jest pod wodą w zakolu rzeki, gdzie prąd nie jest silny. Tam sprawuje pokutę. Tam Ganges nie płynie z siłą. Jest to cudowne, spokojne miejsce. Kiedy udaliśmy się tam, Swami zapytał go, jak się miewa. Powiedział on Swamiemu, aby się nie niepokoił i że czuje się on dobrze. O godzinie 14.30 Yamini i ja pisałyśmy. Przyszedł Amar i zapytał w związku z wątpliwością w tłumaczeniu i wyjaśniłam mu. Potem na podłodze był mały pasek srebrnego metalu, długości około jednego cala, na którym było napisane lśniącymi literami: 'POX66O8V'. Kiedy zapytałam Swamiego, wyjaśnił, że w nowej Yudze Premy jest O Purnam i wskutek jego oraz moich 6 6 Shad Gun (Boskie Cechy – tłum.) wszystko jest O Purnam i V 8 Vaikunta zstępuje na Ziemię jako Vasanthamayam. Powiedziałam jednak, że wszystko będzie dobrze, jeżeli najpierw Swami zstąpi!

SV i Eddy pojechali do Bangalore, aby zobaczyć Nadi (Liście Palmowe – tłum.). Sandeep poczynił dla nich wszystkie przygotowania. W nocy cierpiałam bardziej i myślałam: „Dlaczego Viswamitra cierpi dla mnie?” To pytanie stale przychodziło do mego umysłu.

12 lipiec 2013 r. Medytacja poranna

Vasantha: Viswamitra nie powinien pokutować dla mnie, jest mi to trudno zaakceptować. Gdy widzę, że inni cierpią dla mnie, sprawia to, że cierpię bardziej. Zatem nie, nie!

Swami: Dlaczego płaczesz? On nie ma trudności. Oni są w stanie sprawować każdego rodzaju surową pokutę.

Vasantha: Nie, nie Swami! On nie powinien cierpieć dla mnie. Jeżeli chce on sprawować innego rodzaju pokutę, pozwól mu.

(Swami następnie woła...)

Swami: Viswamitra, wystarczy już tego tapasu. Ona płacze, przestań.

Viswamitra: Nie jest to dla mnie kłopot, będę kontynuować.

Vasantha: Nie, proszę przestań. Nie mogę tego znieść. Swami, chcę ujrzeć Ciebie! Nie chcę niczego innego. Daj mi to.

Swami: Na pewno przybędę. Jestem tylko dla ciebie.

Vasantha: Nikt nie powinien cierpieć dla mnie. Przybyłam tu, aby usunąć cierpienia i trudności wszystkich. Nie przybyłam, aby dawać cierpienia innym.

Swami: Nie płacz. Jak możesz dawać trudności innym?

Koniec medytacji

Spójrzmy teraz. Viswamitra usiadł pod wodami Gangesu i sprawował pokutę dla mnie. Spowodowało to ogromną rozpacz we mnie. Nie jestem w stanie patrzeć, jak inni cierpią dla mnie. Urodziłam się po to, aby usunąć trudności u innych, a nie po to, aby dawać cierpienie. Tu także inni pracują dla mnie, powoduje to u mnie zmartwienie. Często mówię Eddy`emu i Yamini: „Nie gotujcie dla mnie.” Jeżeli tu jestem taka, jak mogę znieść, aby największy Mahariszi cierpiał za moje chorobny? Powiedziałam: „Dosyć! Jeden dzień pokuty.” Jest to moją naturą od samych narodzin. Nie chcę mówić ani robić niczego, co powoduje cierpienie u innych. Traktuję tu wszystkich jednakowo i wszystkich jednakowo obdarzam miłością. Nikt nie ma więcej ani mniej. Okazuję jednakową miłość wszystkim na świecie w taki sam sposób. Zatem poprosiłam o wyzwolenie dla wszystkich.

Jaka jest moja miłość? Viswamitra powiedział, że ujrzał ją jako odległy punkt. Swami powiedział, że wymagałoby to od Niego tysiąca narodzin, aby zrozumiał moją miłość. Tylko dlatego wchodzi On w każdą osobę i we wszystko w stworzeniu, aby doświadczyć mojej miłości. Nikt na tym świecie nie jest w stanie osądzić mojej miłości. Zatem cokolwiek postanowicie w związku ze mną, nigdy nie będzie miało na mnie wpływu.


Rozdział 4

NIE EMBRION, TYLKO CECHY

12 lipiec 2013 r. Medytacja wieczorna

Vasantha: Swami, wiele rzeczy dzieje się na tym świecie. Był wypadek, Karunya nie powinien był być dotknięty. Swami, biedne dziecko zmarło.

Swami: Nic nie ma na niego wpływu. Na tym świecie każdego dnia umierają tysiące. Dlaczego masz zwracać uwagę na to? Zwracaj tylko uwagę na Mukthi Nilayam i na książki. Nie martw się niczym innym.

Vasantha: Dobrze, Swami, czy pójdziemy gdzieś?

Swami: Tak, pójdźmy do Swargi.

Vasantha: Swami, powinniśmy dać coś Viswamitrze. Daj mu coś. Powiedział on, że weźmie moje choroby i przyjmie nasze trudności. Daj coś za to.

Swami: Co dać?

Vasantha: Cokolwiek, Swami.

Swami woła: 'Viswamitra!' Viswamitra przychodzi.

Viswamitra pyta: „Wołałeś Bhagavanie?”

Swami mówi: „Ona chce dać ci coś, czego chcesz?”

Viswamitra odpowiada: „Dlaczego, Swami?
Nie chcę niczego.”

Vasantha: „Powiedziałeś, że będziesz dzielić z nami karmę.”

Viswmitra odpowiada: „Nie sprawowałem żadnej pokuty
dla ciebie, dlaczego zatem?”

Swami mówi: „Obdarzę cię łaską. Gdy przybędziemy
następnym razem, urodzisz się jako nasz syn.”

Viswamitrę zatkało ze zdumienia: „Swami, Bhagawanie,
co to jest? Nie jestem w stanie tego udźwignąć!”

Pada do stóp Swamiego, płacząc i łkając, mówi: „Matko,
usiądź przy Swamim a ja wykonam Pradakshinę wokół
was obojga jak Vinayaka!”

Mędrzec radośnie wykonuje Pradakshinę, a następnie
znika.

Vasantha: Swami, co to jest? Urodzi się on jako nasz syn? Chcę
Twego syna!

Swami: On jest Moim synem. Urodzi się on jako nasz syn.

Vasantha: Dobrze, Swami, wszystko jest Twoją wolą.

Koniec medytacji

Teraz przyjrzyjmy się temu. Na tym świecie są kataklizmy i wszędzie mają miejsca wypadki. Gdy słyszę o tym, jestem bardzo zmartwiona. Kiedy szkoła Karunyi zabrała wszystkie dzieci na wycieczkę, kilkoro z nich zginęło. Gdy usłyszałam o tym, spowodowało to we mnie ogromne cierpienie. Kiedy modliłam się do Swamiego, powiedział On: „Codziennie na świecie umierają tysiące ludzi. Nie zwracaj na to uwagi.” Bałam się widoku śmierci od najmłodszych lat. Nawet bałam się słyszeć to słowo. Wszyscy na świecie przyjmują to lekko, ale ja nie mogę.

Viswamitra powiedział, że przyjmie na siebie nasze cierpienie i weźmie ode mnie chorobę. W tym celu sprawował on surową pokutę przez jeden dzień. Następnie chciałam zrobić coś dla niego. Poprosiłam Pana, który spełnia wszelkie życzenia, aby obdarzył go łaską. Nauczyłam się lekcji od całego stworzenia. Aby okazać wdzięczność, poprosiłam o wyzwolenie świata, co byłoby Guru Dakshiną (zapłatą dla Guru – tłum.).

Poprosiłam teraz Swamiego, aby dał coś Maharisziemu, który chciał wziąć na siebie nasze cierpienia. Kiedy Swami zapytał go, czego chce, powiedział on, że nie chce niczego. Za jego poświęcenie Swami chciał dać mu więcej, obdarzył go więc łaską, że będzie naszym synem w czasach Awatara Premy. Viswamitra urodzi się jako nasz syn w czasach kolejnego Awatara. Gdy Mahariszi usłyszał to, wszedł w stan błogości, padł do stóp Swamiego i ronił łzy. Nie był w stanie tego udźwignąć. Następnie poprosił, abym usiadła przy Swamim i wykonał trzy razy Pradakshinę wokół nas, a następnie znikł. Pan Vinayaka wykonał Pradakshinę wokół Sziwa Szakthi i uzyskał owoc Jnana. W taki sam sposób Mahariszi urodzi się nam jako Jnana Rama. Mimo iż był potężnym królem, porzucił wszystko i sprawował pokutę. Następnie stał się Brahmariszim. Potem poświęcił swoje ciało. Za to poświęcenie Swami obdarza go łaską, że w czasach kolejnego Awatara będzie on naszym synem.

Działo się to 20. sierpnia 1996 r. Miałam darszan Viswamitry. Pokłoniłam się jemu i powiedziałam, że uzyskałam jego miłość wskutek swego podporządkowania się. Kiedy poprosiłam Swamiego o dowód na ten darszan, ukazały się trzy cukierki z obrazu Ramy w pokoju modlitw. Mocny zapach vibuthi również wypełnił pokój. Darszan, który miałam przed 17. laty, jest najbardziej stosowny w związku ze zdarzeniem dzisiejszym. Swami pokazał mi za pomocą trzech cukierków, które ukazały się z obrazu Ramy, że Viswamitra urodzi się w przyszłości jako Jnana Rama. W Nadi Viswamitry, które zobaczyliśmy w Coimbatore, oznajmia się, że jednym z imion Swamiego jest 'Viswamitra Priya'. Dopiero teraz rozumiem znaczenie. Swami ma imię Viswamitra Priya, zatem Viswamitra rodzi się jako nasz syn. Następnie zapytałam Swamiego o Nadi w dniu 12. lipca.

12 lipiec 2013 r. Medytacja

Vasantha: Swami, powiedziałeś, że Nadi będzie dobre, ale nic się nie pojawiło. Również nie dałeś niczego na piśmie.

Swami: Zawsze rozmawiasz ze Mną, co więcej mogą powiedzieć Nadi albo przesłanie?

Vasantha: Nadi powiedziały, że wszystko wiem.

Swami: Tak. Kto wie o tobie? Dlaczego tak płaczesz? Zawsze jestem z tobą.

Vasantha: Swami, dziś, 12-go otworzyłeś oczy. Teraz już nie będę się przejmować swoim ciałem, ani Twoim przybyciem.

Swami: Prawidłowo. Wspomniane dwa fakty na pewno się zdarzą. Twoje ciało zostanie wyleczone, a Ja przybędę. Nie mów o tych rzeczach. Zamiast tego mów o czymś innym.

Koniec medytacji

Teraz przyjrzyjmy się temu. Nadi nie powiedziały niczego o przybyciu Swamiego ani o moim ciele. Powiedziały tylko, że 'Amma wie wszystko.'

...W Mukthi Nilayam wszystko jest materializacją Swamiego.
Amma uzyska taką samą radość. Amma będzie wiedzieć tylko
poprzez doświadczanie. Jest to w niej naturalne. Następne
narodziny, mąż, żona, dzieci – wszystko to tylko przez
doświadczenie. Prawdy można jedynie doświadczyć, jest ona
w niej. Jest ona w niej w sposób naturalny.

Jest to jedyna rzecz, o której powiedział SV w związku z odczytem Nadi. Dlatego Swami powiedział: 'Kto wie o tobie?' Swami dał potem kawałek niebieskiej kartki, posiadającej kształt zrobiony przez osiem krzywizn, a w środku złoty okrąg ze śmiejącą się twarzą i liczbą 12. To zdarzyło się dziś, 12-go. Swami powiedział zatem, abym nie martwiła się o swoje ciało ani o Jego przybycie. Dlatego pokazuje On uśmiechniętą twarz Vaikunty.

13 lipiec 2013 r. Medytacja poranna

Vasantha: Swami, powiedziałeś o Viswamitrze.

Swami: On przybył, aby dzielić nasze trudności. Teraz on przybędzie i będzie dzielić z nami naszą radość.

Vasantha: Swami, on urodził się poprzez payasam, poprzez mantry wypowiedziane ustami Risziego Jamadagni, a następnie urodził się poprzez payasam. Nie mogę nosić embrionu Jamadagni.

Swami: Rama również urodził się poprzez payasam. To nie jest embrion. Wszystko to są tylko cechy. Kiedy umierają święci i mędrcy, ich Atma łączy się z Paramatmą. Gdy rzeki łączą się z oceanem, tracą nazwę, formę i tożsamość. W taki sam sposób kiedy ktoś łączy się z Bogiem, odchodzi imię i forma. Dlaczego wobec tego myślisz, że Viswamitra jest formą embrionu Jamadagni? To nie jest embrion.

Vasantha: Swami, powiedziałeś, że Guru Purnima jest szczególne.

Swami: Tego dnia staniesz się Loka Guru, Guru Świata.

Vasantha: Swami, nie jestem Loka Guru, jestem uczniem Loki.

Swami: Zatem stałaś się Loka Guru. Kiedy poświęcasz jedną rzecz, wraca ona do ciebie zwielokrotniona.

Koniec medytacji

Teraz przyjrzyjmy się temu. Viswamitra chciał dzielić trudności, z powodu których cierpimy ze względu na karmę świata. Zatem w czasach Awatara Premy, gdy będziemy żyć szczęśliwie, Swami chce, aby dzielił on naszą radość. Wcześniej pisałam o dzieciach payasam. Powiedziałam, że nie chcę dziecka urodzonego przez payasam. Które przybywa z mantr, śpiewanych ustami innych. Swami posłużył się przykładem rzek i oceanu, aby pokazać, że teraz nie jest to tak. Kiedy rzeka łączy się z oceanem, traci swoją nazwę i formę. W taki sam sposób kiedy święci, riszi i mędrcy łączą się z Bogiem, żyją oni w stanie połączenia. Pan Rama urodził się poprzez payasam, które dał Dewa Agni. Viswamitra również urodził się w taki sam sposób.


Swami powiedział, że da coś specjalnego na Guru Purnima. Kiedy zapytałam, co to będzie, powiedział, że stanę się tego dnia Guru Loka, Guru Świata. Powiedziałam, że nie jestem Guru Loki. Wszyscy na świecie są moimi guru. Nauczyłam się lekcji od wszystkich. Wszystko to jest od 570 crore ludzi (crore – liczba, po której następuje 7 zer – tłum.), 84 lakh (lakh – 10 do potęgi piątej – tłum.) żyjących gatunków drzew, roślin itd. Wszyscy są moimi guru. Aby okazać wszystkim wdzięczność, poprosiłam, by Sathya Yuga była moją Guru Dakshinę. Sprawuję pokutę, aby zmienić Kali Yugę w Sathya Yugę.

Jeżeli poświęcamy coś, wraca to do nas zwielokrotnione. Jest to prawda. Ale to jest moją naturą. Nie pragnąc niczego innego dla siebie prócz Swamiego, chcę poświęcić wszystko dla innych. Nie chcę niczego innego prócz Swamiego. Guru Loki jest tylko stanowiskiem takim, jak Durga, Radha, Shakthi, Saraswathi itd. Nie, nie chcę, nie chcę. Chcę tylko Swamiego.

13 lipiec 2013 r. Medytacja w południe

Vasantha: Swami, przedtem napisałam, że aspekt Kaamadevy, Aravindan urodzi się nam? A teraz mówisz, że urodzi się Viswamitra jako nasz syn?

Swami: Teraz nasze dziecko urodziło się nam. Nie ma zmiany. Urodzi się on z cechami Ramy i Viswamitry. Viswamitra poświęcił wszystko dla świata, zatem w wieku 4. lat nasz syn stanie się sanyasi. Mówię ci o wszystkim po trochu.

Vasantha: Zatem Swami, ich cechy łączą się z cechami Aravindana?

Swami: Tak, Aravindan jest Moim nasieniem. Kiedy nasienie wzrośnie, cechy Ramy i Viswamitry wejdą w niego.

Vasantha: Swami, czym jest torba, na której są serca?

Swami: Jest to nowe Stworzenie Serca.

Vasantha: Swami, jest 89 serc na torbie. Przedtem dałeś mi 89 imion.

Swami: Pozostałych 19 to twoje cechy. Cechy te są również imionami twego ciała. Rozprzestrzenia się to jako stworzenie fizyczne.

Koniec medytacji

Popatrzmy. Swami dał pomarańczową torbę, na której było 89 serc. Przedtem Swami dał 89 imion dla mego ciała, a potem przestał. Nie wiedziałam, dlaczego zatrzymał się on na 89. imionach. Imiona określające moich 19 cech tworzą razem z tym 108. Moje ciało rozprzestrzenia się jako stworzenie. Kiedy moje ciało rozprzestrzenia się jako stworzenie, 108 imion ujawnia się jako cechy stworzenia.

Przedtem Swami powiedział, że tylko Aravindan urodzi się jako nasz syn. Jest on aspektem Kaamadevy. Nie chcę nosić w łonie dzieci urodzonych przez payasam lub mantrę. Aravindan teraz urodził się Swamiemu. Zatem ponownie urodzi się on nam jako nasz syn. W tym czasie poświęcenie Pana Ramy i Viswamitry połączy się w jego ciele. W wieku czterech lat stanie się on sanyasi, Jnana Rama.

Poprzez narodziny Jnana Ramy Swami pokazuje, jak przybywa Nowe Stworzenie wskutek moich cech. Swami dał 27 imion dla Stupy, 27 wskazuje na dzień naszych zaślubin. Pierwszym imieniem jest Parabramayai Namah, a potem jest Parkrityai Namah. Zatem pierwsze stworzenie Stupy przybywa od Parabrahmy. Po czym pojawiają się imiona Pancha Bootha, Pancha Agni i wszystkie pozostałe. Dla Stworzenia wszystko przybywa ze Stupy. Widać to na podstawie imion.

Cechy Viswamitry i Ramy wejdą w embrion naszego syna w czasach Awatara Premy. Jakie są cechy Viswamitry? Viswamitra był wielkim królem, który pragnął stać się riszim, zatem wyrzekł się wszystkiego. Wyrzekł się dużego królestwa. Imienia, sławy, bogactwa, mocy rządzenia, wysokiego stanowiska i życia rodzinnego. Poświęcił wszystko i wyrzekł się wszystkiego. Dla dobra świata był gotowy poświęcić życie. Aby wskazać na te cechy, niezbędna jest forma i ciało. Jest to Viswamitra.

A co z Ramą? Sri Rama dotrzymał obietnicy złożonej Swemu ojcu i pozostał w lesie. Poświęcił Swoje królestwo. Rama zawsze podążał ścieżką dharmy. Dlatego nazywa się Go i znany jest pod imieniem Rama Vigrahavan Dharma, Rama – ucieleśnienie dharmy. Jego cech nie da się opisać. Kiedy był małym chłopcem, gotowy był oddać zwycięstwo w grze na rzecz Swego młodszego brata. Zawsze poświęcał się. Poświęcenie było pokazywane przy każdej okazji i weszło w Jego życie. Jest On tego przykładem. Jego umysł również nigdy nie zboczył z dharmy. Wszystkie Jego cechy, które są w imieniu i formie ciała, nazywają się Rama. Cechy tych dwojga przybędą jako nasz syn. Zatem gdy będzie w wieku czterech lat, wyrzeknie się wszystkiego i stanie się Jnana Rama.

W taki sam sposób Swami dał 89 imion ciała dla mego ciała. Nie ma imion dla boga ani bogiń na świecie. Dlaczego tylko dla mnie? Moje ciało rozprzestrzenia się jako Uniwersum. Uniwersum oznacza wypełnienie imionami i formami ciał człowieka oraz wszelkich innych stworzeń. Zatem Swami dał imię 'Prapancha Dehinyai' – ta, której ciało jest Uniwersum oraz 'Atma Dehinayai', która jest Atmą. Istnieje tylko jedna Atma, która wypełnia całe Uniwersum. W taki sam sposób kiedy wszyscy są w łonie jako embrion, moich 89 imion wejdzie w nich. To Swami pokazuje za pomocą 89. serc, które mi dał. Moje cechy będą funkcjonować we wszystkich ciałach.

Teraz spójrzmy na lingam Ekambarareswarar, który pojawił się w domu w Madurai. W tamtym czasie Swami poprosił mnie, abym dała lingamowi Prana Prathishta. Kiedy lingam przybył do Paramakudi, objęłam go i powiedziałam, że nie dam nikomu. Musiano zdjąć moje ręce z niego, ponieważ płakałam i powiedziałam, że nie puszczę go. Swami powiedział w tamtym czasie, że jestem jak bogini Kamakshi, która obejmuje lingam i pokutuje w świątyni Ekambareswarar. Viswamitra zapalił tam lampę o pięciu knotach i oddał życie. Teraz ja zapalam lampę, którą jest pięcioramienna gwiazda na szczycie Stupy. Moja pokuta dla Boga i na rzecz wyzwolenia świata pojawiła się jako Stupa. Viswamitra wypędził pięciu żołnierzy Sziwy. Ja wypędzam zanieczyszczenie z Pięciu Elementów!

Poniżej jest 89 imion, które Swami dał memu ciału, pokazujących jak rozprzestrzenia się ono i wypełnia całe Stworzenie.


1. Om Sri Sai Jyothi Dehinyai Namaha Ta, której ciało jest zaiste światłem
2. Om sri Sai Atma Dehinyai Namaha Ta, której ciało jest zaiste Atmą
3. Om sri Sai Prapancha Dehinyai Namaha Ta, której ciało jest zaiste całym Kosmosem
4. Om Sri Sai Prema Dehinyai Namaha Ta, której ciało jest zaiste Premą
5. Om Sri Sai Videhinyai Ta, która jest bez formy
6. Om Sri sai sarva Devata Udhbhava Dehinyai Ta, z której ciała wyłoniły się wszystkie bóstwa
7. Om Sri Sai Sarva Yagna devatayai Ta, która jest naczelnym bóstwem wszelkich yagni
8. Om Sri Sai Shivadatta Dehinyai Ta, której ciało dał Pan Sziwa
9. Om sri sai Ardha Nareswara Dehinyai Ta, której ciało jest częścią Ardhanareswary
10. Om Sri Sai Arpana Dehinyai Ta, która ofiarowała swe ciało Sai
11. Om Sri Sai Agni Udhbhava Dehinyai Ta, z której ciała wyłonił się Agni Dewa
12. Om Sri Sai Vedodbhava Dehinyai Ta, z której ciała wyłoniły się 4 Wedy
13. Om sri Sai Atmalaya Dehinyai Ta, której ciało jest świątynią Atmy
14. Om Sri Sai Hiranya Garbhodbhava
Dehinyai
Ta, z której ciała wyłonił się Hiranyagarbha
15. Om Sri Sai Ardha Avatara Dehinyai Ta, której ciało jest połową tego Awatara
16. Om Sri Sai Pancha Dehinyai Ta, która ma 5 ciał: fizyczne, subtelne, przyczynowe, nad przyczynowe i boskie
17. Om sri Sai deha sampannayai Ta, której ciało jest kompletne z 6. boskimi cechami
18. Om Sri Sai Nava sareera Marga
Bhodhakayai
Ta, która naucza ścieżki, aby uzyskać nowe ciało.
19. Om Sri Sai Chandramana Hrudaya
Shareeraayai
Ta, której ciało ma serce chłodne jak Księżyc
20. Om Sri Sai Sooryamaana Jnana
Shareeraayai
Ta, której ciało niesie mądrość równą jasności Słońca
21. Om Sri Sai Pushpa Gandha Shareeraayai Ta, której ciało ma woń wszystkich kwiatów
22. Om Sri Sai Divya Jyothi Dehinyai Ta, której ciało zrobione jest z boskiego światła
23. Om Sri Sai Jyothi Praksha Dehinyai Ta, której ciało jest promienistym światłem
24. Om Sri Sai sadhana Phala Dehinyai Ta, której ciało jest wynikiem stosowanej sadhany
25. Om Sri Sai Amrita Rasa Dehinyai Ta, której ciało jest esencją Nektaru


26. Om Sri Sai Kaalajit Shareerayai Ta, której ciało pokonało czas
27. Om Sri Sai Kalatheetha Shareerayai Ta, której ciało jest ponad wpływem czasu
28. Om Sri Sai Ati Adbhuta Charitraayai Ta, której historia to cud nad cudami
29. Om Sri sai Sarva Vidhya Dehinyai Ta, której ciało zawiera wszelką najwyższą wiedzę
30. Om Sri Sai Veda Vedanta Shareera
Roopinyai
Ta, której ciało jest formą wszystkich pism świętych
31. Om Sri Sai Mahonnatha Shrishti Udhbhava
Shareerayai
Ta, z której ciała wyłania się Najwyższe Stworzenie
32. Om Sri Sai Mantra Poshana Shareerayai Ta, której ciało żywi się mantrami
33. Om Sri sai Panchaagni Tapas Dehinyai Ta, której ciało wykonało Panchaagni Tapas
34. Om Sri Sai Jnana Dehinyai Ta, której ciało pełne jest mądrości
35. Om Sri Sai Jnana Kama Dehinyai Ta, której ciało ma uszy dla mądrości
36. Om Sri Sai Priya Deinyai Ta, której forma jest kochana dla Swamiego
37. Om Sri Sai Brahma Vishnu Shivatmika
Shareeraayi
Ta, w której ciele Atma wszystkich - Brahmy, Wisznu i Sziwy przebywa
38. Om Sri Sai Sarva Thava Sharteeraayi Ta, której ciało sprawowało pokutę wszelkiego rodzaju
39. Om Sri Sai Sarva Yoga Shareeraayi Ta, której ciało wykonywało wszelką jogę
40. Om Sri Sai Sarva Tyaga Shareeraayi Ta, której ciało przeszło wszelkie cierpienia
41. Om Sri Sai sarva Shastra Sutra
Shareeraayai
Ta, której ciało jest ucieleśnieniem wszelkich praw i zasad pism świętych
42. Om Sri Sai Karma Samhara Dehinyai Ta, której ciało wzięło wszelką karmę i unicestwiło ją
43. Om Sri Sai sarva deva Vandita
Shareeraayai
Ta, której ciało czczą wszystkie dewy
44. Om Sri Sai Pavitra Shareera
Samarpanaayai
Ta, która oczyściła swoje ciało i ofiarowała je Sai
45. Om Sri Sai Parakaaya Vinasha Dehinyai Ta, której ciało jest nieprzeniknione przez wędrówkę dusz
46. Om Sri Sai Sparsha Vedi Dehinyai Ta, której ciało jest kamieniem filozoficznym
47. Om Sri Sai Chitta Sankalpayai Ta która jest Świadomością woli boskiej
48. Om Sri Sai Sidhi Ropopayai Ta, której ciało jest formą doskonałości i oświecenia
49. Om Sri Sai Sidhi Sadhanayai Ta, która stosowała sadhanę, aby osiągnąć doskonałość
50. Om Sri Sai Siddharthaayai Ta, która osiągnęła najwyższy cel
51. Om Sri Sai Chitta Chaitanyai Ta, która jest Najwyższą Wszechprzenikającą Świadomością
52. Om Sri Sai Chitta Varadaayai Ta, która obdarza łaską Świadomości
53. Om Sri Sai Chitta Swaroopayai Ta, która jest ucieleśnieniem Świadomości
54. Om Sri Sai Chittayai Ta, która jest Świadomością Sai
55. Om Sri Sai Chitta Gana Roopayai Ta, która jest narzędziem Świadomości Sai
56. Om Sri Sai Jnana Devatayai Ta, która jest boginią mądrości
57. Om Sri Sai Jnana Vijnana Priyayai Ta, która kocha naukę i mądrość


58. Om Sri Sai Jnana Swaroopinyai Ta, która jest ucieleśnieniem mądrości
59. Om Sri Sai Jnana Vahanayai Ta, która jest pojazdem mądrości
60. Om Sri Sai Jnanaanandamayeeyai Ta, która jest nasycona błogością Mądrości
61. Om Sri Sai Jnanapriyaayai Ta, która kocha Mądrość
62. Om Sri Sai Maha Jnana Bhodhakayayai Ta, która naucza Najwyższej Mądrości
63. Om Sri Sai Jnana saraswatyai Ta, która jest Saraswathi, Bogini Mądrości
64. Om Sri Sai Jnaneshwaryai Ta, która jest Naczelną Boginią Mądrości
65. Om Sri Sai Jnanodhbhavaayai Ta, z której wyłania się wszelka Mądrość
66. Om Sri Sai Anna Vahanayai Ta, której pojazdem jest łabędź
67. Om Sri Sai Shwetambaraayai Ta, która odziana jest w szatę czystej bieli
68. Om Sri Sai Jnanalankruta Keshayai Ta, która ozdobiona jest warkoczami mądrości
69. Om Sri Sai Jnana Lalatayai Ta, która ma czoło mądrości
70. Om Sri Sai Jnana Shakthiyai Ta, która jest absolutną mocą Mądrości
71. Om Sri Sai Jnana Kantha Hatayai Ta, która nosi naszyjnik Mądrości
72. Om Sri Sai Jnana Hastha Bhooshanaayai Ta, która nosi bransoletki Mądrości
73. Om Sri Sai Jnanamruta Udara Kanalaayai Ta, której ogień trawiący jest nektarem Mądrości
74. Om Sri Sai Jnana Hasthaayai Ta, która ma mądrość dla rąk
75. Om Sri Sai Paada Kamalayai Ta, która ma stopy lotosowe
76. Om Sri Sai Jnana Chakshyai Ta, która ma oczy Mądrości
77. Om Sri Sai Jnana Vak Roopiniyai Ta, której forma wyraża tylko słowa Mądrości
78. Om Sri Sai Koormavatara Avirbhaha
Lakshmi
Ta, która jest Lakszmi wyłaniająca się w trakcie Koormavatara
79. Om Sri Sai Yoga Lakshmi Ta, która jest Lakszmi przynoszącą pomyślność
80. Om Sri Sai narasimha Lakshmi Ta, która jest Lakszmi Narasimha
81. Om Sri Sai Rama Lakshmi Ta, która jest Lakszmi Rama
82. Om Sri Sai Krishna Lakshmi Ta, która jest Lakszmi Kryszna
83. Om Sri Sai Adi Lakshmi Ta, która jest Lakszmi Pierwotnego Bytu
84. Om Sri Sai Maha Lakshmi Ta, która jest Lakszmi, Najwyższą Boginią
85. Om Sri Sai Raja Lakshmi Ta, która jest Lakszmi, Bogini pozycji
86. Om Sri Sai Pancha Dwara Dehinyai Ta, która ma ciało pięciu bram
87. Om Sri Sai Viraat Purusha Dehininyai Ta, która ma ciało Postaci Kosmosu
88. Om Sri Sai Vishwa Viraat Dehinyai Ta, której ciało rozprzestrzenia się jako Kosmos
89. Om Sri Sai Mrityu Nashana Dehinyai Ta, której ciało wolne jest od śmierci

Spójrzmy na artykuł, który napisał Jaypee po usłyszeniu tego rozdziału na satsangu. To pasuje tu najbardziej.

Data 14.07.2013 r.
Gurudakshina

Kochana Amma,


1.Ofiaruję tych kilka linijek u twoich lotosowych stóp. W
swoim ostatnim objawieniu napisałaś, że Swami ma coś
specjalnego dla Ciebie na zbliżające się Gurupurnima i jest to
fakt, że stałaś się tego dnia Guru Loka. Skoro
ktoś już jest daną rzeczą, jak może on lub ona stać się
nią. Ty już jesteś Prapancha Guru (Chaturdasha Loka
Guru), jak można Ciebie nazwać zwyczajną Guru Loka.

2. Swami Sam przyznaje, że nie jest w stanie pojąć ogromu
twojej Premy, ani zgłębić twojej Premy, jeśli nawet narodzi się
tysiąc razy, nie będzie w pełni zrozumieć twojej Premy.
W konsekwencji przybywa On jako Awatar Prema Sai i
wchodzi w każdy atom, aby doświadczyć totalności twojej
Premy. Nie jesteś więc jak Guru Loka, lecz również Guru
Prema dla Samego Pana.

3. W „Aparadha Kshama Prartana” Adi Shankara, który
jest inkarnacją Sziwy, przyznaje, że Pan Sziwa uzyskał
tytuł Jagadeesha z powodu Swoich zaślubin z Boginią.
Swami często mówi, że jest pokonywany w rozmowie
z tobą w trakcie medytacji. Oczywiście, to Swami stale
wysuwa na czoło twoją Gurutvam dla świata, aby
kontemplować, doświadczać i radować się błogością.

W świetle powyższego - czy nie byłoby prawidłowym
wysunięcie wniosku, że Awatar Prema Sai dokonuje nie
tylko poprawek, za niesprawiedliwość, jaka została wymierzona
Szakthi w poprzednich yugach, ale również ofiaruje On
Gurudakshinę” Swojej Szakthi za lekcje Premy i doświadczanie
Premy, czego nie był świadom w Swoich poprzednich
inkarnacjach jako Awatar. Ty jesteś tą, która otworzyła
śluzy Premy dla Pana, aby doświadczył i z konieczności Prema
Sai Awatar jest Guru Dakshiną, na którą słusznie zasłużyłaś
od Pana. Przez te wszystkie dni płaciłaś Guru Dakshinę i
w końcu Sam Pan płaci Swoją Guru Dakshinę, reinkarnując się
jako Awatar (Awatar Prema Sai).

Cóż za cudowny dramat, który Oboje odegraliście dla nas,
abyśmy się radowali. Istnieje powiedzenie w języku tamilskim
  • Udajesz, że bijesz, udajesz, że płaczesz” - i dokładnie
Oboje to robicie dla naszego dobra. Wasz dramat mimo to
jest błogością, gdy się go ogląda.
Jai Sai Ram i Jai Sri Vasanthamma,

Wasz, jak zawsze w Służbie Sai.

Jaypee

^^^

Wszystko, co Japee powiedział, jest poprawne. Nie jest to jednak Guru Dakshina, lecz Prema Dakshina. Swami spłaca moją Premę. Teraz przybędzie On jako Prema Swami wskutek mojej Premy, a następnie przybędzie w przyszłości jako Prema Sai.

Jai Sai Ram
VS

Święte Drzewo Mango, Światynia Ekambareswarar. Kanchipuram




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz